tiistai 19. marraskuuta 2013

Anna Tourunen

Voisin ihan ekaks kertoo, että kuka mä oon ja mitä aiheita mun blogi käsittelee.

Mun nimi on Anna. Koko nimi on Anna-Sofia, mut sitä en mielellään käytä. 
Oon 16-vuotta ja alotin syksyllä Helmi liiketalousopistossa. 
Harrastan vpk:oota, teatteria, body pupmpin ja välillä käyn salilla.
Itse tykkään eniten vpkoosta! :) 

Minä ja mun äiti ollaan alottamas yhteinen "työ". Meinataa myydä magneetti koruja. Se on mun mielest ihan hyvä idea. Viel pitää vaan saada korut käsii et pystyy alkaa hommii, mut neki on jo tulossa. Mä oon innoissani siitä, et sais itekki vähä tienattuu rahaa taskuu. 

Mun blogi tulee siis käsittelee mun harrastuksia enimmäkseen. Ittestäni voin tietenkin kertoa jos joku on kiinnostunut, mutta ite en alustavasti ajatellu kertoa mitään itsestäni muuta kun harrastuksien ohella. Ajattelin myös kertoo tosta työstä ja luultavasti laittaa niistä enemmän tietoo jos joku on kiinostunut niitä ostamaan. 

Pyrin myös laittamaan mahdollisimman paljon kuvia itsestäni sekä harrastuksistani. Pieni ongelma on vaan tällä hetkellä, että iphonen kamera ei meinaa aina toimia. On mulla järkkäri, joten ajattelin sitä sitten kantaa mukana.


Tässä yks kuva musta kun lähössä ulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti